Mentorschap

Een warm welkom binnen de vereniging

Iedereen kan zich voorstellen hoe het voelt om als nieuw lid voor het eerst op het tennispark te komen. Om de drempel te verlagen zijn we in 2014 gestart met het begeleiden van nieuwe leden door een lid (m/v) dat al geruime tijd lid is. Om je snel thuis te laten voelen binnen de vereniging en hierdoor (nog) meer plezier gaat beleven aan het tennissen, is het mogelijk gebruik te maken van deze zogenaamde mentor.

Wat doet een mentor​? Hij/zij zal uitleg geven over bijv. het afhangsysteem, de kantinedienst, de baanverlichting, de mogelijkheid om tennislessen te volgen, etc. Ook zal de mentor je attent maken op de activiteiten die binnen de vereniging worden georganiseerd voor zowel wedstrijdspelers als recreanten.

Uit ervaring is gebleken dat vele nieuwe leden dit waarderen en het fijn vinden om een aanspreekpunt te hebben. Eerst zal een intakegesprek plaatsvinden en zal gekeken worden of en zo ja waar er behoefte is aan begeleiding gedurende het eerste lidmaatschapsjaar.

Heb je interesse in een mentor? Laat dit weten bij je inschrijving zodat je gekoppeld kan worden aan een mentor.

Zijn er nog vragen? Mail deze dan naar [email protected]