Toernooien senioren

Binnen LTC Zierikzee worden jaarlijks een aantal toernooien gespeeld, hier mogen ook leden aan mee doen van een andere vereniging. Binnen andere verenigingen, zoals bij tennisvereniging Duiveland (Nieuwerkerk) en tennisclub Scharendijke, kun je ook inschrijven als je lid bent van LTC Zierikzee.
Bij deze toernooien wordt altijd om inschrijfgeld per onderdeel gevraagd, het bedrag is per toernooi verschillend. Je kunt je voor deze toernooien altijd inschrijven via de KNLTB.

Houdt de Facebook en de website van de vereniging in de gaten zodat je de juiste informatie over de toernooien ontvangt.

Vind je het leuk om je organisatie talenten in te zetten bij LTC Zierikzee? Alle hulp is welkom!
Laat Niels van der Linde ([email protected]) weten dat je geïnteresseerd bent en hij zorgt ervoor dat je ergens bij aan kunt sluiten. En wie weet, zet je wel een heel nieuw toernooi op poten!

Klik hier voor een actueel overzicht van de toernooien op onze vereniging.

Informatie over de clubkampioenschappen volgt via e-mail en Facebook