Ons park

Wij zijn een gezellige vereniging met +/- 500 leden. Het park heeft acht smas​hcourt/tennisrood banen (allemaal voorzien van ledverlichting), twee minibanen, tafeltennistafel, oefenkooi en zelfs een beachtennisveld. Ook beschikken wij over een ruim clubgebouw met een dames en een heren kleedkamer​. Aan de voorzijde van het clubgebouw is een groot terras met luifel, waar het heerlijk toeven is!

Door veel enthousiaste vrijwilligers zijn we een actieve vereniging. Zowel in de zomer als in de winter worden verschillende activiteiten georganiseerd. Zo heb je de interne mix op donderdagavond, het tossen op meerdere dagen, de recreatietoernooien en de officiële KNLTB toernooien. Vind je het leuk om competitie te spelen tegen andere verenigingen? Ook dit is mogelijk op verschillende dagen en in verschillende klassen.

Naast de acitiviteiten die georganiseerd worden voor senioren, hebben we ook activiteiten voor de jeugd.