Senioren

Het hele jaar is er genoeg te doen voor onze seniorleden. Naast de activiteiten/toernooien binnen de vereniging, kun je je ook inschrijven voor ‘open’ toernooien bij andere verenigingen.

Diverse (recreatie) activiteiten

Door de recreatiecommissie worden het hele jaar door activiteiten georganiseerd. Deze worden via de sociale media bekend gemaakt en als lid ontvang je hier ook een mail/WhatsApp over. Per activiteit staat aangegeven wat de extra kosten zijn en bij wie je kan opgeven.

Vragen of de recreatieactiviteiten of vind je het leuk om iets op te zetten binnen LTC Zierikzee, neem dan contact op met Peter Talen: [email protected]

Competitie

In het voorjaar en het najaar wordt er in allerlei vormen, in verschillende teams en op verschillende dagen competitie gespeeld. Je kunt aansluiten bij een team of zelf een team creëren.

Als lid kun je mee doen aan de voorjaars- en najaarscompetitie. Deze competitie wordt gespeeld op vrijdag, zaterdag en zondag. Je kunt zelf de keuze maken op welke dag je speelt en met welk team. Competitie kan ik verschillende vormen gespeeld worden: een mix team (man en vrouw), een damesteam of een herenteam. Je kunt aansluiten bij één van de teams of zelf een team creëren.

Heb je vragen over de competitie? Neem contact op met Ferry of Rene: [email protected]

Toernooien

Er worden het hele jaar door toernooien georganiseerd door verschillende commissies. Deze toernooien worden weergegeven in de agenda op de website, worden vermeld op Social Media en ontvang je als lid een mail over.

Benieuwd naar welke toernooien het hele jaar georganiseerd worden? Lees verder onder toernooien.